sobota, 30 listopada 2013

Rozdział 4

smutek&dziwne uczucie

* Oczami Laury *
Kiedy przyjaciele mnie przytulali Nessa niespodziewanie gdzieś poszła
* Lau jak się czujesz? - spytał się Ross
* a wiesz nawet dobrze napisałam piosenkę , namalowałam rysunek no i pomalowałam paznokcie - Raini się uśmiechnęła, ja tak samo
* pokażesz ten rysunek? - zapytali chórkiem blondynek i brunetka
* no jasne - po tych słowach skierowałam sie w stronę mini szafki i wyciągnęłam teczkę a z teczki kartkę odwróciłam ją a Ross otworzył buzie z wrażenia. Mój obrazek wyglądał tak:
* Lau to piękne! - krzyknęła Raini 
* dzięki, połorze się bo pewnie przyjdzie lekarz i będzie na mnie krzyczeć - zaśmiałam się i sie położyłam się a moi przyjaciele poszli a ja wyciągnęłam kartkę i zaczęłam rysować Rossa po paru minutach moja praca była skończona. Rysunek wyglądał tak:

zastanawiam się czy przypadkiem nie zostać malarką bo i tak piosenkarką nie zostanę bo mam lęk. Po chwili zasnęłam....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz